2011. október 15., szombat

Híreim

Sziasztok! Bár a szavazást kiraktam és jó néhányan arra voksoltak, hogy folytassam a történetet most mégis felmerül a kérdés bennem, hogy van értelme? Ugyanis senki az ég világon nem képes egyetlen szóban sem megfogalmazni a véleményét és ez rohadtul bánt engem. A napokban töprengtem a történet sorsán és íme meg is hoztam a döntést. Két választásom volt, folytatom vagy befejezem végleg. Eddig úgy döntöttem, hogy folytatom a történetet, mert ti azt kértétek a szavazatok alapján, de én azt látom, hogy ez nem így van. Ti talán nem is vagyok kíváncsiak a történetemre, vagy ha azok is vagytok talán úgy gondoljátok, hogy nem ért meg a feji egyetlen szót sem... :( Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de a történet nem lesz teljesen befejezve. Nem akartam a komi határt visszahozni, mert tudom itt már az sem használt volna, ezért úgy döntöttem, hogy ebből a könyvből már csak 8 feji van hátra, hát befejezem úgy, ahogy eredetileg is terveztem és ennyi, utána nem írok harmadik könyvet, talán írok majd a későbbiekben egy másik történetet helyette még nem tudom, ez majd akkor el fog dőlni. Igazából szerintem ez a döntés már senkit sem érdekel, csak gondoltam mégis megosztom veletek, nehogy az legyen, hogy nem tettem meg... Sajnálom, nagyon szerettem ezt a történetemet és magamnak be is fogom fejezni, de ide már nem fog felkerülni, mert nem látom értelmét.
Puszi
Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése