2011. szeptember 10., szombat

Mit szóltok?




Na emberek. Nem tudom, hogy az iskola miatt nem írtok nekem komit, bár ez biztosan lehetetlen, hiszen a nyári szünetben sem rohantatok le a komikkal! Szóval úgy gondolom, hogy már nem érdekel titeket a dolog, így most kérdezlek titeket, jobb lenne, ha lezárnám ezt a történetet és újat kezdenék helyette? Kérlek komi formájában, vagy a chat-nél írjatok nekem és ne hagyjatok kétségek között. Sajnálom, ha arra a döntésre juttok majd, hogy hagyjam abba, de ha nincs rá érdeklődés minek vesződjek a feji ékezésekkel...én szeretem annyira ezt a történetet, hogy befejezzem, de ha nem látok rá igényt, akkor majd csak magamnak, de a közel jövőben befejezem....akár így akár úgy...Remélem, hogy ehhez a bejegyzéshez legalább veszitek a fáradtságot és írtok nekem, ha már eddig nem tettétek meg! Sajnálom, hogy így alakult, de úgy néz ki, senkit sem érdekel már a történet...legalább is, ha nem írtok nekem, akkor én ezt látom az egészből :(
Puszi!
Barbie

2 megjegyzés:

  1. Engem érdekel a történet. Csak a valami baj van és nem jelzi a friss bejegyzéseket. Ezért nem írtam eddig. Most itt vagyok és máris olvasok.

    VálaszTörlés
  2. Rendben Liliom. Köszönöm! Jó olvasást!

    VálaszTörlés