2011. július 4., hétfő

Bejelentés

Sziasztok! Lenne mit bejelentenem.
1.Úgy döntöttem a támogatóim hatására, a történetnek lesz 3. könyve.
2.A frisselés nem tudom milyen időközönként lesz, majd hozom, ha kész a feji!!!!
3. Nem szabok komit, mert tudom, hogy akik eddig írtak nekem, azok ezután sem hagynak cserben engem! Gondolok itt Florence Ploody-ra, Liliomra és még néhány emberre, akik ha nem is mindig, de írnak komit nekem! Köszönöm nekik! Ők támogatnak engem, amikor úgy érzem valamit elrontottam a történet írása során. Ők azok, akiknek azért akkor is tetszik a törim és ezt ki is nyilvánítják, ha az nem happy end-el végződik! Az élet sem habos torta, erre már sokan rájöttek, szerintem.
Azt hiszem ennyi lenne. A következő feji érkezését majd kiírom valamikor a szokásos helyre!
Még egyszer köszönöm azoknak, akik támogatnak engem.
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése