2011. május 20., péntek

Ez sértő!

Emberek? Vagytok? Mert a komi számon nem látszik...kérem azokat a komikat, mert szomorú leszek. Ilyen szar lett? Vagy mi a baj? Nem tudom egyszerűen, hogy mire kellene gondolnom, amikor megírtam a fejit és eddig csak egy szem komi érkezett. Jó tudom, hogy a suliban év vége van és teperni kell, meg minden, de nem hiszem, hogy ez miatt valaki nem ülne géphez, és olvasna, hogy kipihenje a nap fáradalmait...Én tudom magamról, hogy még ha tanulnom is kell, utána jó néha egy kicsit a géphez ülni és ha nem is írok, de olvasom azokat a blogokat, amiken rendszeres olvasó vagyok...mert az kikapcsol egy kicsit. Lehet, hogy tévedek, de én így gondolom...
Szóval start és komizni, mert addig nem lesz friss, amíg nem kapom meg azt a három komit. Sajnálom, de másként nem látom, hogy mi a véleményetek a történetről. Ha ennyire szar, akkor azt is írjátok le nekem! Kérlek titeket! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése